środa, 2 stycznia 2013

KW-1 Pegasus 1/72 x 2

Poniżej prezentuję wykonane już jakiś czas temu dwa czołgi ciężkie KW-1 firmy Pegasus. Zastosowałem 2 wersje wież - odlewaną i spawaną. Czołgi zostały pomalowane aerografem. Następnie naniosłem tym samym narzędziem kurzenie. Ostatecznie otrzymały wash olejny, którego nadmiar został, po przyschnięciu, usunięty patyczkami kosmetycznymi. Na koniec użyłem technikę suchego pędzla. 
Czołgi posłużą do wyposażenia plutonu czołgów ciężkich bądź jako samodzielne pojazdy w ramach Rifle Division Battlegroup. 

Charakterystyki:
KW-1E 
Pancerz: przedni H, boczny K, tylny L. 
Uzbrojenie: 76.2 mm L42 w wieży - amunicja 11, dodatkowo 3 MG - 1 sprzężony z działem, jeden w kadłubie i jeden z tyłu wieży. 
Ruch: w terenie - 6'', po drodze - 10''. Specjalna charakterystyka: Unreliable.

KW-1S
Pancerz: przedni J, boczny K, tylny M.
Uzbrojenie: 76.2 mm L42 w wieży - amunicja 11, dodatkowo 3 MG - 1 sprzężony z działem, jeden w kadłubie i jeden z tyłu wieży. 
Ruch: w terenie - 8'', po drodze - 12''












1 komentarz: