poniedziałek, 31 grudnia 2012

BA-10 UM 1/72

Jako rozpoznanie do mojej rozpiski radzieckiej grupy bojowej postanowiłem użyć samochodu pancernego BA-10. W tym celu zakupiłem dość prosty w budowie model firmy UM BA-10, pozwalający także na zbudowanie wersji z gąsienicami (sic!) na tylnych kołach bądź też wersji na torach (kawałek torowiska w zestawie). Ponieważ kalkomanie UM, ze względu na srebrzenie, są przeze mnie bojkotowane użyłem czerwonej gwiazdy z zestawy Italeri ISU-122. Model został wykończony z użyciem olejnego pin-washa i suchego pędzla koloru "Yellow Green" Vallejo. Opony to najprawdziwsza guma, nakładane po skończeniu malowania pojazdu.

Charakterystyki:

BA-10 
Pancerz: przedni N, boczny O, tylny O. 
Uzbrojenie: 37 mm L45 w wieży - amunicja 10, dodatkowo 2 MG - 1 sprzężony z działem, jeden w kadłubie.
Ruch: w terenie - 8'', po drodze - 24''.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz